lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Elin - 20 juni 2010 19:35

Förlåt för dålig uppdatering! 


I går så var jag i stallet hela för och eftermiddagen nästan, red på Jissa för första gången på morgonen och det var jättekul! Sen på Kim efter lunch barbacka. Det gick jättebra båda gångerna och förhoppningsvis så har jag några fler hästar att rida på nu :).


Kom hem vid 1530, duschade sedan kollade på Kronprinsessan Victoria och Daniels vigsel, blev jätterörd (som vanligt när jag ser dom två ihop så glada och lyckliga) jag har sagt det förrut men jag säger det igen, victoria kommer alltid vara en av mina idoler av olika skäl och jag tycker vi ska vara så otroligt stolt över våran kungafamilj som gär så bra pr och brinner för viktiga saker i samhället! <3. När det var slut så var jag tvungen att åka till spånga station för att handla lite, möta H och L och sedan åks vidare till grillpartyt som F och M hade. Var en jättelyckad kväll med härliga människor och precis lagom med dricka haha.


Jag och L sov över hos H och vikom väl hem vid 1 men låg inte i sängarna förs vid typ 0330 när vi hade pratat och chillat en stund :P.


Idag gick vi upp vid 1030 typ och slappade gärnet tills 14 då jag och L åkte hem :P. Här hemma möttes jag av en sur familj med en mamma som sårar mig såfort hon öppnar munnen. Jättekul!


  


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards