lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Elin - 27 juni 2010 23:55

  


Hej ;). Jag såg den som dokumentär på SVT. Jag så tyvärr bara det sista, men jag blev väldigt berörd av den. 


  

Av Elin - 27 juni 2010 23:39

Heeej allihopa! Har ni saknat mig och mina fina blogginlägg haha. Nu är jag tillbaka hemma i stan en snabbis-åker till Dalarna på ridläger på tisdagmorgon.


Vad hände i Torsdags då? Jo, åkte till landet med mamma och P tidigt på morgonen, handlade ett par ridskor påvägen ut så nu slipper jag bekymmra mig över det haha. När vi väl kom yt så packade vi upp och jag chillade bara framför TV:n, solade lite (lyckades somna en stund hehe). Fraamåt middagen så kom pappa ut och efter all mat så gick vi till bryggan och fixade lillbåten så den hamnade i sjän så satt vi där i kvällssolen och pratade, drack gott och åt godis haha. En riktig sommarkväll alltså :P. Vid 20 så kom familjen A ut och P och jag lekte lite med O och G på kvällen hemma hos dom.


Fredagen (midsommarafton) så kom O och G över till oss, efter ett tag så gick vi över till familjen A och åt lunch, massor emd gott blev det. Sedan efter lite chill så åkte vi till boda och fikade och dansade runt midsommarstången-hade sån tur så det fanns hästar där oxå så då blev jag glad hehe. När vi var hemma igen så gick vi hem till oss för att tvätta oss sedan så kom familjen A över till oss för att käka middag, efter den kvällen med grillat, jordgubbar och godis så var jag så GRYMT mätt!! Bilder kommer imorgon när jag orkar fixa kameran :).


Igår så slappade vi bara allihopa. Var lite dåligt väder så man var lite hos familjen A och lite hemma hos oss. spelade lite spel, gungade, hoppade på studsmattan med G. På kvällen så blev jag bjuden på efterrätt/fika så dset blev mycket godis och onyttigt hehe. 


Idag var det ännu slappare, städade och sedan på eftermiddagen åkte vi hem till stan. Nu ikväll har jag varit med S, L och några andra på johannelundstippen och chillat. Vart en lyckad kväll.


Imorgon ska jag packa och chilla lite hehe. Bilderna kommer som sagt imorgon.


Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en underbar midsommarhelg!


puss <3


  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards