lyckopillerelin

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Elin - 9 juli 2010 23:58

Jag har försökt att förklara för dom. Hur jobbigt jag tycker att det är men allt dom gör är bara att driva om det. Dom säger ironiskt att det är så synd om mig som inte har några kompisar och att alla flyttar och lämnar mig, dom säger att jag säkert ligger och gråter och tycker så synd om mig själv. Jag har som sagt försökt prata med dom i ett år nu men det hjälper inte, snarare tvärtom. Jag börjar bli less på att försöka förklara för dom när dom bara sårar mig ännu mera. Jag ger upp. Jag önskar att jag hade någon kompis som jag kunde prata med lite mera...

 

Lyckopiller <3  

Av Elin - 9 juli 2010 00:08

Okej, jag kan inte sova. Så tänkte uppdatera er lite om vad som har hänt sen i måndags då jag åkte ut till landet :). Det har varit strålande väder varje dag så jag har pokal och badat och passat på att jobba då :) har fungerat jättebra! Hoppas på mycket pengar hehe. Det har oxå hänt lite tråkigheter...s åkte idag tidigt imorse lämnade hon sverige och kommer inte tillbaka förs nästa år och hälsar på kanske...jag saknar henne så jävla mycket redan, jag har inte fattat att hon är långt ifrån mig nu...och v åker på måndag. Då är det bara 3 kvar att vänta på att dom ska lämna mig...helt jävla sjukt är det! Dom kan inte fatta att dom ska flytta och jag kan inte fatta att dom ska flytta jag gråter fan nästan varje kväll för jag inte kan förstå att alla år är slut, att alla underbara minnen bara är minnen nu och att man kanske inte kommer få uppleva det igen. Hatar att skiljas från sina kompisar på så kort tid. Fan! Nu ska jag sova

 

Gonatt


Lyckopiller <3  

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards