lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Elin - 15 augusti 2010 23:02

För att jag är hungrig, men vill inte äta för då går jag upp ännu mera och då kan jag defenitivt inte få på mig jeansen imorgon. 


För att jag saknar mina kompisar så jävla mycket så jag inte kan förklara.


För att jag är rädd att jag inte tänker mig för imorgon och blandar alkohol och tabletter.


För att jag längtar till så mycket men ändå till så lite.


För att jag inte vet vem jag är längre.


För att jag hatar mig själv i vissa lägen


För att jag är så trött men ändå så kan jag inte sova.


Nu ska jag släcka lampan och försöka sova.


Gonatt


Lyckopiller <3     



Av Elin - 15 augusti 2010 18:48

Okej, dags att uppdatera lite kanske ;).


I Torsdags så var jag ju på arbetsintervju och det gick väl ok, får besked någon gång i veckan som kommer. Efter det så åkte mamma och jag till landet, kom väl ut vid 18 och sen slappade vi bara.


I Fredags så gjorde jag inte så mycket heller, tittade på TV och läste, slappade helt enkelt ;). Pappa kom ut innan middagen och sen helt plötsligt så kom G och hälsade på haha, hörde inte när dom kom ut :P. Sen efter middagen så kom G över igen och vi tog en promenad till allmäna bryggan för att slänga sopor sedan hem till G. Pratade lite med S och slappade bara hemma hos dom. Var lite drama när jag kom hem så det blev sent i säng men när jag väl kunde gå och lägga mig och slappna av så somnade jag direkt.


I går vaknade jag typ 7 hehe men när mamma hade väckt mig vid halv 8 och sa att hon och pappa skulle åka till Gällnö och gå så somnade jag om igen och sov till halv 10 :). Slappade fram till lunch och sen vid 2 gick jag över till familjen A. Vi slappade på bryggan, asparty! Tyvärr så kunde jag inte bada av kvinnliga orsaker men det är väl sånt man får ta antar jag :). G kom till oss precis när vi skulle sätta oss ned och äta middag, men han fick vara kvar (tur att han inte kan engelska än :P). När han hade varit hemma och klätt på sig tröja och flytväst så tog jag, pappa och han lillbåten till allmäna bryggan för att slänga sopor eftersom det inte blåste någonting, HÄRLIGT! Pappa lämnade av oss på bastubryggan hemma hos G och sen så var jag där en stund. Gick väl hem vid kanske 21 och när jag var hemma så fick jag hemagjort blåbärsglass mums! Sen vid typ 22 gick vi och lade oss.


Idag så åkte vi hem från landet, pappa åkte tidigare bara. Mamma och jag kom väl hem vid kanske 13 efter att ha stannat på donken för lunch och pratstund med familjen A :). Har varit på uppdrag under dagen oxå :P. 


Imorgon är det fest som gäller!! :D hemma hos S! Jag längtar! Äntligen får jag träffa alla igen (eller, några iaf).


Nä nu ska jag vara social ;)

hörs senare

puss


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards