lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Elin - 18 augusti 2010 23:08

Haha jag veeet, jag är sen men nu har jag spotify och ja, det är bra men inte helt ok :P.


Har slappat hela dagen idag, kollat på tv och sovit ikapp mig lite hehe. Vid 1815 gick jag till bussen för att möta upp S vid karlberg. efter ett tag så var hela gänget samlade typ 18 pers! Hehe kramkalas blev det! H och C hade avskedsmiddag eftersom dom åker till USA imorgonbitti-hoppas dom får det bäst! :D.


Nu sitter ajg här och lyssnar på massa sommarlåtar och försöker intala mig själv att det är sommar ett tag till hehe.


ha en underbar natt tillsammans


Lyckopiller <3     

Av Elin - 18 augusti 2010 11:39

Okej, dålig uppdatering har det varit dom senaste dagarna, men jag har haft fullt upp :).


I Måndags förmiddag så gjorde jag igenting, bara slappade eftersom jag hade sovit jättedåligtunder natten av olika anledningar. Efter middagen så åkte jag till S som precis hade kommit hem från Floby, det var kul att träffa henne igen! Va handlade lite och pratade ut, kommer stötta henne till 110% trust me! Vid 21,2130 så kom resten av gänget och då var det bara att börja dricka haha. Jag hade en jätterolig kväll förutom att jag gjorde en tabbe tidigare under dagen så gårdagen började inte så bra.


I går Så var det äntligen dags för Allsång på skansen, sista programmet för sommaren så nu är sommarn slut, mamma och jag hade planerat sedan länge att vi skulle dit eftersom Sarah Dawn Finer var där och Magnus Uggla. Sagt och gjort. Vi var där ca 10 på morgonen, jag mådde skit hela vägen dit och hela förmiddagen för att jag hade druckit för mycket under natten, sovit för lite men framförallt, blandade tabletter med alkohol och det var jävligt dumt nog! Så Aldrig mera det kan jag säga, funderade till och med att åka hem, men jag hade bestämt mig för att vara hård mot mig själv och lära mig en läxa, sen så vägrade jag lämna min braiga plats för jag SKULLE minsann se älskade Sarah Dawn Finer-har väntat hela sommaren på det och nu var dagen kommer, då kunde jag inte bara ge upp!


Hur Var det då? Det var helt underbart! Fick Både Sarahs och Magnus ugglas autograf! Yeeey :D. Mamma och jag kom väl hem vid kanske 11, vi åt lite sedan gick vi bums i säng-jag var skittrött haha!


Bilder kommer senare idag hoppas jag :).


Lyckopiller <3     


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards