lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Elin - 20 augusti 2010 23:08

...tiden då man inte hade några problem

...Mina riktigt bra kompisar som jag kunde prata med och lita på

...skolan tro det eller ej, men det är väldigt tråkigt att inte göra något om dagarna

...tiden då man åkte till stallet för att bara vara och trivdes där


...att vara lycklig


Varje gång jag lyssnar på den här (ca 10 ggr om dagen typ) så gråter jag oavsett om den är på svenska eller på engelska.





Lyckopiller <3   



oj!

Av Elin - 20 augusti 2010 22:28

Förlåt för dålig uppdatering idag. På förmiddagen så slappade jag lite och sen städade jag mitt rum, så nu är det rent och fint :P. Vid 1245 åkte jag till S och var där ett par timmar-vi gjorde väl inget speciellt, hon var rvungen att packa och städa eftersom hon flyttar på måndag så jag var väl där bara för att hålla henne sällskap hehe, men det var kul att träffas. Det är skönt att inte göra någonting ibland :).


Kom väl hem vid 18, då åt vi middag och sen har jag bara slappat och kollat på tv :P. Nu ska jag se om jag kan göra något annat kul på bloggen ;).


See u


Lyckopiller <3     

Av Elin - 20 augusti 2010 19:42

Det går inget annat än att älska henne <33






  






Lyckopiller <3     

Av Elin - 20 augusti 2010 00:06

1. Vad står det i ditt första sms? tack

2. Vem ringde dig senast? C

3. Är den 8:e kontakten någon du har ett förflutet med? haha nää

4. Vem är kontakt nr 10? anneli

5. Vad står det på ditt 22:a sms? Ringer dig om e timme vi ska äta nu. Puss

6. Vad heter kontakt nr 4 på din mobil? Alitze

7. Älskar du konakt nr 20? hahaha nääääää
8. Är kontakt nr 30 fin? jaa :)

9. Har du kysst kontakt nr 33? Nää

10. Vad står det i ditt 19 sms? Redanbörjat :P <3

11.Har du träffat kontakt nr 14 idag? nä :(

12. Har du gillat kontakt 5 mer än en bara vän?
13. Vad står det i ditt 2 sms? ok :)

14. Vad tycker du om kontakt nr 16? obeskrivligt mycket....hon har räddat mitt liv

15. Vad står det i ditt 50 sms? japp


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards