lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Elin - 24 augusti 2010 23:30

VARFÖR gick jag med på det! Varför erbjöd jag mig? Jag visste att det skulle sluta så här men lik förbannat så sa jag okej. Nu är jag tillbaka på ruta ett igen och jag kan inte göra något åt saken. Bara acceptera att det är som det är, men det är svårt. Grymt svårt. Egentligen fattar jag inte varför jag känner så här.

Jag kan inte förklara och det finns ingen som förstår heller. Denna människa betyder obeskrivligt mycket för mig och det är jobbigt varje gång som man kommer in på det ämnet.


Nu gråter jag oxå....fan! Jag gråter överallt nu förtiden, i omklädningsrummet i stallet, inne hos hästarna, på tåg och buss, hemma, men jag torkar bort tårarna snabbt och övergår till ett leende minst lika fort bara för att jag är så rädd att någon ska komma på mig. Fast innerst inne så önskar jag kanske bara att någon kunde ge mig en stor kram, se mig i ögonen och säga att allt kommer bli bra och att personen finns där för mig.


Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra, jag tror att det får bli så att jag får försöka förtränga allt och tänka på något annat även om det är svårt...kommer bli många tårar inatt.


Jag vill ge dig allting jag har


Lyckopiller <3




Av Elin - 24 augusti 2010 22:23

Var ju och hälsade på skolan idag med E, det var jättekul att träffa alla igen! Var där någon timme och flummade runt och fikade. Det hade verkligen blivigt jättefint där nu, är såååå avundsjuk på alla elever haha. Lämnade skolan med blandade känslor av olika anledningar som jag inte kan ta upp här för ingen kommer någonsin förstå hur jag känner så...


Kom hem vid 6, åt middag sedan åkte jag till stallet, kom på påvägen att S inte var där och då ville jag inte åka dit mer, men jag åkte dit och hängde med andra....fast det var tomt utan henne :(.


Nu har jag precis ätit lite glass och ska väl snart gå och lägga mig.


Imorgon är det fullt upp nästan hela dagen!


See u


Lyckopiller <3     


Av Elin - 24 augusti 2010 13:51

Var på arbetsintervju imorse...helt i onödan, suck! 


Kom hem vid 11, har bara slappat hemma och sjungit hehe. Lyssnar på Kärleksvisan och for a friend om och om igen....tårarna kommer varje gång, fattar inte varför :(.


E och jag ska titta förbi i skolan vid halv 4 idag, ska bli spännande!! :D.


Nu ska jag se om jag se om jag hittar något annat att göra.


Puss


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards