lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 22:54

Tummen upp för självförtroendet idag måste jag säga!


Till och börja med så blev jag helt paff när jag skulle hälsa på en av Gs lärare och han tog i hand med vänster! Kändes väldigt bra och rätt för mig! Älskar personer som är så snabbtänkta!


Och sen att jag hittade ett par jeans idag som var som gjorda för mig-brukar ha så svårt att hitta jeans och kläder överhuvudtaget men jag blev verkligen jätteglad när dom passade perfekt!


Hoppas det kommer fler sånna här dagar inom kort!


Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 augusti 2010 22:12

Det blev ingen ridning för mig idag heller :( synd, men ändå rätt skönt...måste ju prioritera lite oxå och idag valde jag G före hästarna.


Det var jättekul att träffa familjen A igen, och inne i stan för övrigt. All personal visste redan vem jag var eftersom G hade nämnt mig för alla haha. Han var tydligen jätteglad imorse när han kom på att jag skulle komma. Söta lilla knäppo! <3


Åkte väl därifrån vid halv 8...får se om jag hittar nästa gång haha hoppas det! 


Nu ska jag duka ut och kolla lite på tv...återkommer kanske senare ikväll :).


Pussen


Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 augusti 2010 13:19


Blickarna hon gav mig igår sa allt, jag blev varm i hela kroppen. Hon var verkligen där, jag pratade med henne.


Denna underbara människa! Jag saknar dig varje dag <3


Lycklig den som dig kan nå


Lyckopiller <3     

Av Elin - 25 augusti 2010 12:22

Har precis kommit hem från en lyckad lunchdejt med M, var kul att träffa henne igen, hoppas vi ses snart igen :).


Nu ska jag ta det lungt och vid  ca 14 ska jag åka in till stan och träffa S och G en snabbis sen direkt till stallet och rida.


nu, göra annat...


puss


Lyckopiller <3       

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards