lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Elin - 26 augusti 2010 23:18

Red Halla! kändes härligt att sitta upp på henne igen, det var ett bra tag sedan haha.


Vi har inte riktigt kommit igång med hårdträning och så men vi är pågång haha. Finns väl inte så mycket att säga om lektionen. Vi red ut och travade lite då och då....JO en sak som jag tänkte på när jag sätt där på Hallas rygg var att jag kommer aldrig kunna rida henne utan gummisnodd, hade ju ingen idag och det går inte helt enkelt! Synd men så är det antar jag.


Min fot är ju inte helt ok heller sen jag stukade den för en månad sen. kände av det ganska mycket tyvärr ute i skogen, det är ledbanden som inte är riktigt hela känns det som haha.


Men det var kul att rida iaf :). Jag undrar om jag har blivigt astarkare för jag lyckades dra sadelgjorden själv och hoppa upp själv oxå...hmm värt att fundera på haha.


Lyckopiller <3     

Av Elin - 26 augusti 2010 22:09

Nu är det slut :(. Man kan säga att det var som en liten aptitretare...can´t wait tills DVDn och skivan kommer ut!


Vad tyckte jag då?

Jag skrattade, jag rös och jag grät. Carola är fantastisk! Hon är äkta! Hon är alltid i toppform när det gäller och hon är lite lagom crazy! Det är helt sjukt hur bra hon är!!!!


Jag skrattade redan när hon hälsade alla välkommna, jag rös hela timmen såfrot jag såg henne och jag grät floder när hon sjöng till sin pappa...hon sjöng med en sån känsla så det gick inte att hålla inne tårarna.


Känner på mig att denna termin kommer bli en riktig idolhöst/vinter!!! Sarah som släpper skiva och har konserter och Häggis som släpper dvd och har konserter! Kan knappt bärja mig.


 


Lyckopiller <3     

Av Elin - 26 augusti 2010 15:30

När jag lyssnar på svensk musik så får jag en sån känsla att skita i allt och bara satsa på musiken, jag vill leva på min musik. På att jag får stå i studion och sjunga min egen musik...eller sjunga in covers på olika låtar.


Svensk musik är bland det bästa som finns, man tröttnar aldrig! Vi i lilla Sverige borde vara stolta över att vi har så många bra sångerskor och sångare! Jag är det!  

Go Sverige!


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards