lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Elin - 1 september 2010 23:33


Jag ger upp detta, orkar inte mer, vill inte mer. Det är för jobbigt. Jag börjar tro att jag inte är tillräckligt stark för att kämpa mig igenom det här, börjar bli tveksam om det går.


Jag gråter fast jag inte har några tårar kvar, kan dom aldrig ta slut? Jag blir galen, önskar att du var här nu så jag kunde prata med någon, krama någon och skratta med någon för snart ger jag upp....på riktigt.



I keep trying to find my way 

and all I know is im lost without you 
I keep trying to face the day 
I'm lost without you <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 1 september 2010 22:26

Red finaste Halla idag....utan(!) gummisnodd. Det gick helt åt skogen. allt som allt så kanske hon gick fint i 5 sekunder (uppdelat på tvåg gånger) och så dåligt har det aldrig gått! 


Vi gjorde väl inte så jättemycket men red lite skänkelvikningar som inte gick, galopperade lite, gick väl bra men hon hade huvudet i taket typ sen travade vi mest för att få upp kondisen på dom igen haha. Men som sagt-imorgon ska jag försöka flörta till mig en gummisnodd för jag kan inte rida Halla utan....som jag har sagt, kommer definitivt vara sämst i gruppen, men jag får väl lov att bjuda på det.


Hörs senare <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 1 september 2010 13:41

Så, nu är jag klar med städningen, precis när jag blev klar så kom P hem och jag fick ställa mig och koka pasta till oss båda.


Tänkte vara snäll och hjälpa till på handikappsridningen idag...var ju så länge sen :). Så åkter väl till stallet vid halv 3 och så kommer jag hem vid kanske halv 9 :).


Nu ska jag fortsätta lyssna på Sarah Dawn Finer


Kyss <3


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards