lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Elin - 5 september 2010 21:28


Börjar ledsna på min design, vad tycker ni, ska ajg byta header mm eller inte? ;)


Puss <3


Lyckopiller <3     

Av Elin - 5 september 2010 14:00

Hej mina kära vänner!


Är hemma från landet nu, har varit härligt där ute, mamma och jag plockade svamp så det fick vi till förrätt igår :). Jag hade tråkigt så fick med P att följa med och meta på allmäna bryggan, men det visade sig att min krok var helt sönderrostad så inte så konstigt att jag inte fich upp någon fisk :P. När vi hade ätit svampen så följde pappa med till våran brygga för att testa om det fanns fisk hos oss och det fanns det (som vanligt fick jag mest och störst hehe). Jag älskar verklgien att meta! Det är spännande och samtidigt fridfullt att bara sitta på bryggan och titta på utsikten haha.


Nu är vi iallafall hemma och jag fryser som fan! Mamma tycker jag ska ringa vårdcentralen imorgon för att kolla om det går att göra ngot åt mina öron och min förkylning medans pappa säger att det är lika bra att vänta och låta det ta sin tid...hmm, ringa OT-center ska jag göra iallafall, måste få ett nytt badben och två nya armar, eller tre (hehe vad roligt det låter xD).


Nu ska jag kolla om vi kan tända en brasa :D.


Hörs ikväll, puss <3


Lyckopiller <3     

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards