lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Elin - 6 september 2010 23:38


1. Carola släpper en DVD (Carola sjunger Elvis och Barbara Streisand) den 17 November 2010-Jag förhandsbokade den idag! :D.
2. Någon gång under snar framtid så måste jag åka och köpa en ny jubileumsdvd för den jag har är så sönderspelad så jag vågar inte chansa på att titta på den igen, bäst att införskaffa sig en ny alltså :P.
3. Kommer få en skiva av L nästa gång vi träffas (den har jag redan men alltid bra att ha två ifall den ena går sönder) sen är den ju gratis (eller?) och isf kan man ju inte tacka nej :D.
4. Den 19 December 2010 är det dags för den årliga julkonserten, denna gång kallas den för "från vinterskrud till morgonstjärna"-Biljetterna är bokade och hämtade (E har lagt ut pengar så nästa gång vi ses ska hon få en 500 av mig, eller var det mer?)
5. Förhoppningsvis så kommer Carola släppa ett nytt album med Elivs och Barbara Streisandlåtar- Den kommer införskaffas samma dag som den släpps!
6. Jag MÅSTE verkligen se till att fixa min låda med Carolasaker, den börjar bli så tung så den knappt går att rulla haha. Kanske ska börja med att tömma den med skvallerblaskor och göra något vettit med dom :P.
7. Carola fyller 44 år på Onsdag den 8 september-Det ska firas!
Det var nog allt för den här gången :).
  
Puss
Lyckopiller <3
   

Av Elin - 6 september 2010 22:30

Känner en viss lättnad nu över lite saker. Känns inte helt bra men som om jag kommer vara liite gladare framöver :).


Var i stallet ikväll, hade lite fotografering med Usek sedan hängde jag lite bara haha. Asså, det behövs typ inga stallvärdar på måndagar längre känns det som, iofs så kommer jag senare än vad vi ska men ändå :P.


Nu ska jag fortsätta titta klart på medium :).


Puss hörs kanske senare


Lyckopiller <3   

Av Elin - 6 september 2010 16:20

Är så jäkla trött på att bo hemma! Vissa stunder är jag helt och hållet less på att leva.


Dom förstår helt enkelt inte, hur mycket jag än försöker förklara så får jag ändå bara skit och gnäll tillbaka. Jag försöker fixa jobb, men det är inte mitt fel att folk vill ha mer erfarenhet än vad jag har men det tycks dom inte förstå.


Får helt enkelt ta jobb på donken eller nått då så slipper jag bli hatad av dom.


Lyckopiller <3   

Av Elin - 6 september 2010 14:34

När ajg känner mig ledsen och behöver muntras upp så går jag int på yt och söker på time out, jag lovar men blir glad såfort man tänker på det!! Absolut värt att se :D


Här kommer ett smakprov-fortsätt kolla på alla så garanterar jag att man blir glad!



 


Lyckopiller <3   

Oj!

Av Elin - 6 september 2010 01:32

Hoppsan, är klockan så mycket!? :O


Har fixat bloggen så glömde kolla klockan :P. 


Bäst att släcka lampan kanske, annars blir man väl aldrig frisk :).


Gonatt <3


Lyckopiller <3   

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards