lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Elin - 14 september 2010 22:15


För världens bästa Sarah Dawn Finer idaag!! :D


Lyckopiller <3

Av Elin - 14 september 2010 21:31

Nu är jag hemma...äntligen...eller nja kanske inte :P.


Började dagen med liiiite slapp framför TV:n sedan åkte jag vidare mot OTC, eftersom min buss hade slutat gå utanför mig så var jag tvungen att åka till Jakan och ta buss därifrån....när jag var i jakan så tänkte jag på gymnasiet, så nära men ändå så långt bort, tänk att alla underbara lärare satt där och arbetade och inte hade någon aning om att jag var så nära....miss the good old times <3


Gick bra på OTC, ska få två nya armar en som jag kan rida med och en som jag ska ha till vardags sen ett nytt badben som åker med till Florida i januari :).


Efter det så åkte jag till centralen för att ta en buss till Gs skola, kom tidigt men hämtade honom ändå ;) gick jättebra att hämta honom och han hittar ju så det är bra haha. När vi kom hem så tog vi oss varsin macka sedan slappade vi framför TV:n (i typ 10 minuter) sen ville han upp och busa, så vi lekte lite, spelade xbox och efter ett tag så kom S hem. Åt middag hos dom, pratade lite skit sen fick jag sällskap till tuben, åkte till centralen och tog tåget till spånga.


Ska hämta honom nästa vecka oxå + att jag ska dit på lördag nästa vecka och sova över för P och S ska ut, ska bli riktigt kul! :D.


Nu ska jag se om jag hittar något att äta :P


hörs senare


Lyckopiller <3

Av Elin - 14 september 2010 10:09

Japp, det blir det idag. Först ska jag till OTC och eftersom jag ska dit på eftermiddagen så måste jag ta värsta krångelvägen (först jakan och sen buss). Sen så måste jag räkna med att åka direkt från OTC till Gs skola....det var ännu krångligare haha. Meen det får gå.


Nu ska jag se om jag hittar något att ha på mig ;).


Skriver mer ikväll när jag kommer hem :)


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards