lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Elin - 22 november 2010 23:40


Jag glömde ju säga att jag köpte ett par skor av S idag!! :D Bild på dom kommer imorgon (påminn mig ;D)...kanske svänger förbi centrum i jakan när jag ändå är där och kollar runt lite imorgon...vi får se, är så tråkigt att vara där själv bara :(.


Lyckopiller <3

Av Elin - 22 november 2010 22:35


Det känns som om jag har åkt kommunaltrafik hela dagen idag typ.


Började med att åka till OT-center för att prova armar och ben. Gick bra, är lite fundersam över armarna då vardagsarmen säkert bli som den jag har nu och ridarmen kan det bli svårt med spöt...fast det är nog bara en vanegrej tror jag. Pratade lite om att fixa ridstövlar till mig och det var nemas problemas att fixa det! Så nu ska jag kolla efter ett par bra dressyrstövlar åt mig som jag kan ta med den 14:de och han fixar så jag kan få på mig dom :). Gratis är det oxå! Asså att fixa dom :P. Har någon något bra förslag på bra dressyrstövlar? :).


Efter OT-center så åkte jag hem, var hemma i två timmar sedan vidare mot jobbet. Hämtade G och vi åkte hem och slappade. Åt middag hos honom och sedan åkte jag hem. Kom väl hem vid 2015 så satte mig och kollade på ung och bortskämd, Daniel är fan bäst haha, Jimmy tål jag inte :P.


Nu tittar jag på medium....får se när ajg går och lägger mig idag :P. Imorgon ska ajg till Didaktus Jakobsberg och hälsa på :D:D.


See u


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards