lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Elin - 5 januari 2011 23:22


Förlåt för den dåliga uppdateringen idag! Har varit fullt upp hela dagen!


Mamma jag och Pellle åkte ner till banken för att sätta in våra pengar på kontot, sedan hämtade jag ut Carolabiljetterna för i Mars! LÄNGTAR!


Efter mycket om och men och plötslig stress så var ajg hemma, alla messade samtidigt + att jag försökte messa min "Chef" så jaa det blev lite stressigt och tålamodet var inte på topp haha. Åkte iallafall till Mimmi så jag var där vid 1, vi typ bara pratade och flummade. Är så glad att jag har henne, kändes skönt att få berätta vad som har hänt för någon iaf! <3333


Åkte väl därifrån vid typ 4, sedan var jag hemma en snabbis för att packa det sista och prata lite med pappa och sen åkte jag vidare till Linnea där jag äääntliigeeen fick träffa min underbara S!!! <3333


Hade en chill kcäll, med mycket prat, skratt, godis hehe. Vi tittade på film, sedan åkte jag hem :P. Var jättekul att träffa S igen har verkligen saknat henne enormt! <3333


Nu tänkte jag bara fixa musik på mobilen så jag har något att lyssna på under redan sedan ska jag nog sova, är jättetrött faktiskt! sen ska ajg typ upp klockan 6 oxå så :P.


Eftersom jag åker imorgon och biler borta tills i mitten/slutet av Januari så vet jag inte riktigt hur det bli med bloggandet...ska försöka slänga in ett inlägg ibland, men jag vågar inte lova något ;). Ha det jättebra så hörs vi iallafall när jag kommer hem! :D


Puss på er! 


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards