lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Elin - 10 januari 2011 00:48

Tja tja!


Dagen började med att vi begav oss för att shoppa idag igen, åkte runt lite i typ Napels innestad där fanns det jätteflotta hus och båtar mm, såg väldigt lyxigt ut haha. Vi hamnade inne på någon galleria med massa klädaffärer så vi åt lunch där sedan gick vi runt lite. Efter någon timme så hade vi ledsnat så vi åkte och handlade lite mat sedan åkte vi hem.


När vi hade vilat lite hemma så tog vi bilen till stranden och gick en promenad. Pappa vände efter ett tag för att hämta bilen så fortsatte vi andra en bit till för att möta upp pappa. Var en jättemysig strandpromenad med solen som lös rakt på en och stora härliga vågor, tyvärr så var den lite för lång för mina fötter så fick väldigt ont efter ett tag, men det gick ändå :).


Vi kom väl hem vid typ 4 och då slappade vi bara hemma för alla var sega och trötta efter proenaden och all sol :P. Nu har vi precis ätit middag och ska snart börja med efterrätten, färska bär med glass, mums! :D.


Mår faktiskt mycket bättre idag, jag har inte så mycket energi så dricker mycket och äter lite men ofta så förhoppningsvis så är jag helt frisk på Tisdag. Hostan känns som om jag aldrig kommer bli av med och jag tror att det är den som gör att jag blir trött, men vi får helt enkelt be till Gud att det löser sig så blir det nog bra!


Imorgon är det flytt som gäller, vi ska få flytta in i det riktiga huset som vi hyrde från början som har pool och allt så det ska verkligen bli jätteskönt! Då kan man ligga och lata sig hela dagen i poolen eller på solstolen haha.


Nu finns det nog inte så mycket mer att säga. Jag återkommer imorgon med besked om hur dagen har varit :).


Puss


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards