lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Elin - 1 februari 2011 22:33


Imorgon är det dags.....dagen jag fruktar för, förhoppningsvis så sover jag då så jag slipper gå runt i huset i panik, rädsla och ovisshet. Jag har drömt mardrömmar om vad som kan hända, att jag vaknar av att jag får ett sms där det står den värsta nyheten man kan tänka sig! Jag ber till Gud nästan varje dag och jag försöker ha modet uppe att vara positiv. Men det är inte alltid så lätt alla gånger. Det kommer vara en tung dag imorgon....vet inte om jag kommer kunna koncentrera mig på ridningen, men jag måste göra något för att skingra tankarna. 


Jag har alltid trott att jag förstår hur folk känner när dom får reda på en sån här nyhet, men jag vet nu att man kan aldrig veta hur någon mår förs man själv har fått uppleva allt. Jag hoppas och tror att efter 2-3 veckor så är allt som vanligt igen, han har oddsen med sig iallafall.


Men jag är ändå fruktansvärt rädd, kommer aldrig kunna sova inatt. Jag älskar honom för mycket för att förlora honom om det händer något. Jag vågar inte ens tänka tanken. Men den kommer ändå.


Var stark, Gud är vid din sida, jag älskar dig <3


Lyckopiller <3

Av Elin - 1 februari 2011 20:42


Hallå i stugorna! :)


Var på OT-center imorse för att hämta upp armen, den är asläcker! :D fixade lite med ridarmen oxå så nu dröjer det förhoppningsvis tills nästa besök :). Kom hem vid 11 och satte mig framför datan för att gå in på tradera. Hade budat på en tröja och ville se om någon hade bjudit över. Satt i en timme helt galen och uppdaterade sidan sen när det var 3 minuter kvar så bjöd jag högs och vann :D:D.


Vid halv 2 åkte jag för att jobba en snabbis, sen när jag var klar där så mötte jag upp Linnea för att shoppa och snaka lite! Mysigt värre! :D 


När jag kom hem så låg det paket på min säng så nu har jag fått Carolasakerna ajg köpte :D. Har grymt ont i fötterna nu och jag ska rida imorgon! Vi får se hur det går ;).


Här kommer bilder på det jag köpte i stan idag + Carolasakerna :).


 

Gina Tricot 49 kr

Gina tricot 150 kr  


  

Tradera 21 kr


  

Tradera 57 kr


Sen köpte jag läppglans, ögonfransböjare och ett linne på HM

Av Elin - 1 februari 2011 12:14


Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.


Oj. En svår en idag :). Det jag jobbar på nu är att försöka ändra mig själv och inte vara ett kontrollfreak, försöka vara mer positiv och leva varje dag som om den vore den sista. Jag drömmer om mycket. Både stora och små drömmar, allt emellan musik, hästar och barn. 


  


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards