lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 februari 2011

:)

Av Elin - 7 februari 2011 23:51


Trots att jag oxå är ledsen, arg, gråter, hyperventilerar så orkar jag. Jag orkar vara positiv. Jag orkar peppa andra att kämpa och försöka få dom att inse att deras liv är värt att leva. Jag har en känsla som är så stark i kroppen så hur mycket jag än vill gråta ur allt som jag gjorde förr så kan jag inte det längre. Jag hittar så mycket positivt i mitt liv ändå och finner iblend ingen mening med att ligga och gråta varje kväll.


Även om jag är stark, så är nätterna värst. Eller dom där minutrarna så man bara försöker somna och då kommer bakslagen! Pang! Alla känslor på en gång, vet inte om jag ska gråta eller skratta. Pulsen slår fortare och helt plötsligt är jag helt svettig! Jag har för mycket tankar i huvudet och jag har ingen aning om hur jag ska bli av med dom. 


Jag tackar Gud för att han äntligen har fått mig att förstå. Han ger mig styrka för varje dag!




Det finns ögonblick då man inte längre väntar på någon ljusning. Mörkret är så mörkt att man börjar acceptera det. Gråten och klagan är slut, kvarfinns bara tomheten. 
Så plötsligt
I den tomheten
Finns du
Min Herre och min Gud.


Lyckopiller <3

Av Elin - 7 februari 2011 21:24


Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.


Hmm, asså man kan ju tolka det på olika sätt, att man ska ha en bild på sig själv med dom kläderna man hade idag eller som jag tolkade det. En bild på mig från idag och sedan skriva vad man hade för några kläder. 


Här är då en bild på mig idag och det jag hade på mig var mjukisbyxor, linne och kofta :P.

  


Pusselipuss


Lyckopiller <3

Av Elin - 7 februari 2011 13:09


Halloo!


Har inte gjort så mycket nu på förmiddagen, slappade framför datan och bjöd på Carolasaker på Tradera hehe :P.


Blir jobb idag. Ska väl gå om 10 minuter kanske så är lite småstressad nu när ajg ser hur mycket klockan är! Shit!! :O


Men jaa, hinner inte så mycket mer nu. Återkommer ikväll när jag kommer hem!


Tycker ni har blivigt riktigt dåliga på att kommentera nu igen! :(


Puss


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards