lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Elin - 21 februari 2011 21:05


Halloo!


Idag har Sara varit här nästan hela dagen. Vi gjorde väl inget speciellt, bara pratade ut och slappade! Var kul att träffas igen, var ju en hel evighet sen sist lixom!


När Sara hade gått vid typ kvart i 3 så satte jag på TV:n, men eftersom jag har varit sjuk ett tag och jag fortfarande inte är helt kry så lyckades jag somna på soffan hehe. Väcktes av att Pelle rentutsagt skrek hallå i hallen, jag kastar mig yrvaket upp och inser att jag visst råkade somna. ojdå!


Men iallafall. Följde med mamma och handlade ikväll oxå. Jag undrar hur det ska bli med jobbet imorgon asså! Hör så jäkla dåligt oxh blir heelt utmattad efter bara några minuter nästan. Det visar sig! Ska iallafall äta en leverpastejsmacka nu och sen tänkte jag hoppa i säng, så jag åtminstånde är utsövd imorgon! :)


Hoppas eran dag har varit bra! :D


Lyckopiller <3

Av Elin - 21 februari 2011 14:03


Dag 20 – Min favorit film.


Jag har ingen favoritfilm, utan snarare flera favoriter.


  

Nästan alla tjejers favoritfilm kanske, men den är så härlig! :D


  

Hästtjej som jag är så är Black Beauty en självklar favorit! En underbar story!


  

Såklart Mamma Mia! Den går ju inte att inte gilla! Dåligt humör? Sätt på Mamma mia, bra humör? Sätt på mamma mia! En heeelt underbar film som man bara inte kan tröttna på!


  

Tillsist så måste jag bara rekomendera  Forrest Gump! En helt underbar film med humor, kärlek och sorg! En film som alltid går hem här i mitt hus! :D


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards