lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Elin - 2 mars 2011 20:32


Halloo!


När jag var påväg till jobbet idag så insåg jag vilket bra humör jag var på! Såg verkligen fram emot att få jobba. Men det var tvärtom, fy fan vilken dag säger jag bara! När jag var mitt i smeten så stannade jag upp en sekund, tog ett djupt andetag och tänkte "Ja, det kan ju bara bli bättre. Man måste ta sig igenom sånna här dagar oxå på förskolor" positivt tänkande hjälpte en liten stund men tillslut gav jag upp och lät någon annan ta hand om probleme för jag orkade verkligen inte!


Missade såkart bussen då när jag väl slutade så fick vänta en kvart på nästa :(.


När jag kom hem lagade jag middag till mig och sedan åkte jag och mamma till Stinsen för att leta bra vinterskor till mig. Hittade två par skor för sammanlagt 250 kr katjing! Hur bra var inte det lixom :D. Hittade även garn så mamma kan börja sticka en halsduk till mig oxå :D.


Vi kom väl hem till halv 8 hos mig, tittade på det och nu har jag precis ätit en jättegod macka med stekt svamp på :D.


Börjar 9 imorgon, så ska upp typ halv 8. Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, känner mig helt slut redan nu.


Nä, nu ska jag kika vidare på TV :). Hörs kanske senare.


  

Lyckopiller <3

Av Elin - 2 mars 2011 10:08


Lyssnar på lovsånger, bussen går inte förs 35 så har gott om tid på mig. Har sovit nästan hela natten oxå! Skönt! Dagen börjar bra iallafall! Hoppas bara den slutar lika bra oxå :).


Slutar sent idag, ogillas starkt! Menmen, sånt får man ta :), får ju pengar! :D


Okej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Måste gå på toa!


Hörs när jag kommer hem!


Puss


  

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards