lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Elin - 3 mars 2011 20:56


Asså, jag har typ inget intressant att skriva om. Det ända jag gör om dagarna är att jobba lixom. Eftersom jag inte rider för tillfället så blir det ju ingen uppdatering om det heller.


Jag har inte varit i stallet på typ 3 veckor! Jag saknar Jissa litegrann faktiskt. Ska dit på Usekmöte på tisdag så då kan jag nog pussa lite på henne. Det konstiga är att hur mycket jag än försöker känna efter så saknar jag inte ridningen. Jag vill ju sakna den, vad ska jag annars göra om dagarna om jag inte skulle rida? Jag vet att jag behöver både träningen och hästarna. Mitt liv skulle inte fungera utan dom! Ett liv utan hästar skulle inte vara ett bra liv för mig! Men ändå så saknar jag inte ridningen. Det kanske är så att jag behöver hoppa upp på hästryggen igen för att känna att det verkligen är något jag älskar. Samtidigt så ska jag ju inte hålla på med något jag vantrivs med. Men innerst inne så älskar jag det, jag vet det!


Förlåt för ett onödigt inlägg, jag försöker få mig själv att förstå att jag behöver hästarna!


 


 


         


 


 


 


 


 


   

Av allting här i världen jag önskar allra mest
Önskar, önskar, önskar allra mest
Att aldrig jag skall skiljas ifrån min lilla häst
Ifrån min lilla häst


Lyckopiller <3

Av Elin - 3 mars 2011 16:09


Har varit hemma i ca en timme nu. Gick bättre att jobba idag. Ungarna var lika jobbiga och det var ännu en "dålig dag" för några barn. Men det kan ju inte alltid vara på topp hela tiden! Känner dock mig så usel när jag inte kan hantera vissa situationer, men jag lär mig väl snart hoppas jag! Chefen sa iallafall att det är bättre att köra på och göra fel än inte göra någonting alls, så jag får väl lägga manken till och verkligen jobba hela tiden. Har ju lärt känna barnen bra och så så det ska nog inte vara några problem :).


Har fått kallelse till läkaren om min polyp oxå! På onsdag om två veckor, på Danderyd! Jag vill till karolinska i solna! Där känner jag mig hemma och tryggare! Menmen, mamma får följa med som mentalt stöd :P.


Måste gå och laga mat till mig och pappa nu, men vi hörs troligtvis senare!


Bye


Lyckopiller <3

Av Elin - 3 mars 2011 07:46


har sovit jättekonstigt inatt. Tror jag har drömt hela tiden=inge bra sömn! Visste att jag skulle vara jättetrött idag. Sen fryser jag som in i helvete! Typ skakar för att jag fryser! :( Igår när jag hade köpt nya vinterskor så ville jag att vi skulle vara ute läänge idag på jobbet men jag ångrar mig, usch vad jag fryser!


Slutar iallafall tidigt idag, 2. Efter jobbet ska jag handla lite sen ska jag hem och soova hehe nä men slappa iallafall. Blir ingen ridning idag heller så blir väl att chilla framför tvn hela kvällen :P.


Nä, nu ska jag kolla runt lite mera på datan sen ska jag klä på mig bättre kläder och åka till jobbet!


Hörs när jag kommer hem!

Puss


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards