lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Elin - 5 mars 2011 11:21


Halloj!


Igår gick jag och la mig i sängen vid typ 21 och satte på en film innan jag somnade, såg "Tusen gånger starkare" Den var ssåå himla dålig jämfört med boken! Böckerna brukar ju vara mycket bättre än filmerna men aa dålig var den! Kort dessutom bara 1h 15 min typ, fattades jättemycket viktigt och budskapet var inte lika tydligt som i boken! Menmen, då har jag sett den iallafall. Den var inte värd 175 kr iallafall som jag var tvungen att betala för den.


Ååh, det var så skönt att sova ut idag! Sov till ca 1030 och då menar jag sov. Sov som en stock helt enkelt. Så härligt!


Men iallafall. Planerna idag är att vid ca 12 åker jag till Mimmi för att äta pannkaksbrunch! :D Vet inte hur länge jag stannar där men kommer hem någongång på eftermiddagen. Ikväll får vi middagsgäster, min gudfar med familj kommer. Trevligt trevligt!


En sak som inte är så trevligt är att jag har ett grymt stort munsår! Det ser ut som om jag har värsta fläskläppen! Det är nästan som om jag vill isolera mig i mitt rum tills det har gått bort för det är så fult!


Nä, nu måste jag klä på mig bättre kläder, städa lite sedan åker jag till Mimms <3.


Ha det bra sålänge!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards