lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Elin - 6 mars 2011 19:28


Måste börja med att säga, vad tråkiga ni är som läser men aldrig kommenterar! En liten kommentar eller nått ibland skulle vara riktigt kul.


Men iallafall, jobbet idag gick bra! Vi tittade på film, byggde lego och fikade! Tiden gick väldigt fort, men det brukar väl vara så när man har kul :). Passade även på att väga mig när jag ändå var där (går efter den vågen så bäst att fortsätta med det). Vet inte riktigt vad jag ska säga. Sist jag vägde mig var i början av februari och då stod stannade vågen på 45 kg. Nu när jag vägde mig stå stannade den på 41 kg. Det märks alltså att jag har varit sjuk i 2 veckor och varav en magsjuk. Jag har så grymt svårt att gå upp i vikt men jag hoppas verkligen att nu när jag jobbar och äter regelbundet så kanske jag lyckas gå upp dom där 4 kg jag har tappat. Egentligen vet jag att jag skulle behöva gå upp 10 kg mer men om jag väger mig någon dag och vågen stannar på över 46 så vet jag oxå att jag kommer reagera negativt, och kanske inte gå ner i vikt men se till så jag stannar på 46 allt över det känns så mycket. Men det är nog för att jag inte är van vid att det står högre än 45 kg när jag väger mig...


Nog om det. Jag måste ju berätta vad som hände påvägen till jobbet oxå! Det första som händer när jag är påväg ut från våran uppfart är att jag gör en sån där snygg bananvurpa! Dvs fötterna åker frammåt och rumpan pladask på marken! AJ! Eller, det gjorde inte så ont faktiskt, jag satt där och skrattade för det måste ha sett ganska kul ut och sen att jag hade gett mig fan på att inte halka denna vinter och så halkar jag nu! När vintern nästan är slut! Fast sen kom jag på att ajg halkade i december så då spelade det ingen roll haha.


Nä, nu blev det ett långt och ganska ointressant inlägg. Ska sluta babbla nu och göra något annat. 


Lyckopiller <3

Av Elin - 6 mars 2011 11:18


Jobb stor på schemat idag! Åker 1145 typ och innan dess ska jag ha hunnit äta, fixa armen, klä på mig, ja ni fattar. Känner mig en aning stressad. Men jag måste ju ändå uppdatera er lite så ni inte undrar vart jag har tagit vägen så offrar lite tid till er läsare oxå.


Nä, äta ska jag nog börja med!


Hörs senare ikväll


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards