lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Elin - 15 mars 2011 21:42


Sitter här framför TV:n och inser att tiden går för fort. Kommer plötsligt att tänka på att jag bara har anställning till i mitten av juni och jag måste göra något med mitt liv efter sommaren. Jag har redan bestämt mig för att plugga till förskollärare och jag blir mer och mer säker ju mer jag jobbar.


Holy shit tänker jag! Högskoleprovet! Skrivs den 2 April och anmälning senast i 15 Februari wtf!? Tycker det är totalt olågiskt att man måste anmäla sig 2 månader innan! Varför inte bara 1 månad innan!? Nu är det kört iallafall, bara att glömma och hoppas på att man kommer in ändå.


Går in på studera, loggar in och söker utbildning. Hittar rätt men den går inte att lägga till. WTF tänker jag igen, vad är problemet!? Det står att man ska kunna söka kurser från och med den 15 mars. Kollar på mobilen, jo det är den 15 mars idag. Frågar Pappa och han säger 15 mars, kollar på TV:n jo men det stämmer det är den 15 mars 2011. VISST ÄR DET DEN 15 MARS IDAAG!!?? Jag får seriöst psykbryt snart!! Har loggat in fler gånger men det fungerar inte! VARFÖR KAN JAG INTE LÄGGA TILL KURSER??


Lyckopiller <3

Av Elin - 15 mars 2011 20:08


Att jobba idag gick jättefort! Kan ju bero på att jag hade möte nästan direkt när jag kom, sen var jag ute med barnen och helt plötsligt var det lunch. Vilan var väl den son gick segast, bökigt barn=rörig vila. Slutade med uppevila iallafall, målade, ritade mm sedan var klockan 14 och jag slutade.


Åkte till Vällingby direkt efter, sov typ nästan hela bussresan till Spånga station sedan bytte jag buss där eftersom 518 bara körde förbi mig på Sveaborgsgatan fast han såg att jag ville på, bussjävel! Men iallafall, mötte Linnea där. Vi chillade i Vällingehus, pratade ut och efter ett tag så köpte jag en pizza som jag så snällt delade med mig av. Åkte väl hem vid 18.


Nu ikväll så ska jag väl bara slappa. Är riktigt trött trots att jag sov påväg till jobbet, päväg till vällingby och sedan påväg hem från vällingby, sjukt, I know!


Nu ska jag se om jag hittar något gott att äta.


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards