lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Elin - 4 april 2011 23:02


Det gick bra att jobba idag, var dock lite slut så stackars barnet fick roa sig själv. Men det gick det med. Nu dröjer det tills vi träffas igen. Men förhoppningsvis blir det så snart som möjligt.


Förresten. Jävlar vilken pms jag har! Jag borde nog låsa in mig i mitt rum denna vecka och skulle nog ha gjort det förra veckan oxå. Det vill inte gå över, hur länge ska det hålla på!? Jag har nog aldrig känt så här förr. Jag gråter för ingenting, jag har aldrig känt så här starkt att jag behöver prata med någon, fyfaan hörni vad jag tycker synd om mig själv. Min mage är dubbelt så stor oxå, ser ut som om jag är gravid. Jag mår illa lite lätt under dagarna, har ont i magen, knaprar piller. Fan vad vi ska behöva stå ut tjejer. Det positiva med det hela är att det bara är en vecka, men det kan jag nog stå ut med. 


 


Lyckopiller <3

Av Elin - 4 april 2011 13:20


Men hörrni! Jag har ju glömt att berätta att jag fick hem mitt halsband i onsdags. Det såg inte riktigt ut som jag trodde, men absolut användbart!


Här får ni en bild, vad tycks? 

 


Sen igårkväll när jag höll på att läsa bloggar på bloggplatsen så dök denna fina reklam upp, I like! Det är Carolareklamen för den som inte fattade.

 


Lyckopiller <3

Av Elin - 4 april 2011 12:15


Mådde illa imorse oxå, vaknade vid 11 men insåg att jag inte orkade gå upp så sov faktiskt till 12. 


Idag har jag väl inte så jättemycket planer. Ska till jobbet vid 1345, hoppas jag orkar bara men det ska nog gå bra :).


Jahapp. Nää, kanske ska pallra mig upp ur sängen. Eller nej, jag stannar kvar ett tag till och kollar på Ponnyakuten vettja! 


Tjing!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards