lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Elin - 27 april 2011 23:08


Åkte till stallet och red idag fast jag egentligen inte fick. Inser nu varför min läkare inte ville att jag skulle rida. Även om jag pratade minder än vad jag brukar så är min röst typ slut, jag fick mer och mer huvudvärk och framför allt så kändes det svårt att andas när jag red. Hmm inget allvarligt hoppas jag, bara att jag hoppade upp på hästryggen lite för tidigt kanske :).


Fick iallafall Brolle(!?) var lite nervös innan när jag egentligen ville ha Halla men sedan så beslöt jag mig för att vara positiv ändå, jag är lika säker på Brolles rygg som på Hallas så det spelade väl egentligen ingen roll. 


Red runt i skritt trav och galopp på galoppbanan. Finns väl inte så mycket att säga, det gick bra. Han var lite seg i början men efter ett tag så blev även han taggad i skogen :). Han är så pass lätt att fatta galopp på och han lyssnar när man säger åt honom att stanna så en tryggare häst ute i skogen får man leta efter!


Hoppas jag får Halla nästa vecka och att det typ regnar så vi rider dressyr! :D Att gå ner och rida en gång i veckan har gett goda resultat annars, nu längtar jag efter att rida varje gång och känner mig verkligen taggad på Onsdagarna när ajg hoppar upp på hästryggen, allt detta är tackvare Å oxå såklart!


Lyckopiller <3

Av Elin - 27 april 2011 21:36


Halloo!


Dåligt emd bloggandet idag, I know, ska försöka bättra mig. Var hemma idag oxå, har typ läst och tittat på TV hela dagen :P. Eftersom jag ruttnar sönder hemma för jag sitter och tänker alldeles för mycket så jag blir deppig så beslöt jag mig för att ringa jobbet och säga att jag kommer imorgon-dom blev överlyckliga, kul!


Red nu ikväll oxå, gick helt ok. Ni kan få ett helt inlägg om det lite senare, pallar inte nu :P.


Återkommer!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards