lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Elin - 2 maj 2011 21:46


Hallå hallå!


Har haft fullt upp idag. Åkte till ögonläkaren vid 1215, var där i 10 minuter och pratade med läkaren sen fick jag gå hehe tänk om alla läkarbesök tog så kort tid! Hade gott om tid på mig att ta mig till Gs skola så gick tillbaka till karlberg och köpte en tidning och en dricka sedan väntade jag på att tiden skulle gå fortare :P. Hämtade G och chillade hemma hos honom. Hade det mysigt som vanligt hos dom, skönt att komma tillbaka i rutinerna igen efter lov och skit. 


I övrigt så har det väl inte hänt så mycket. Har gått upp 2 kg sen operationen, blev faktiskt glad denna gång när jag ställde mig på vågen och såg att jag hade gått upp. Fast jag såg typ gravid ut i dom kläderna jag hade på mig idag kände jag, men det är en annan femma.


Jo, juste. Asså seriöst! Varför har Sverige högerregel när folk inte ens följer den! Jag tänker alltid håll till höger när ajg möter folk, men stockholmare tror att dom är störst bäst och vakrast så vi ska tydligen fram fortast och är det folk i vägen så knuffar vi bort dom. När ajg skulle gå av tuben ikväll så ska folk hålla på att springa sicksack mellan alla och lixom tränga sig förbi så man typ snubblar på dom, ursäkta om jag är kort men jag ska har väl samma rätt som alla andra att ta mig fram! Allvarligt, jag tycker dom ska fixa hela centralen! Eller byta ut det till kaos-centralen! Ibland hatar jag att vara i stan!!


Aja, allt för mig för tillfället!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards