lyckopillerelin

Alla inlägg under maj 2011

Av Elin - 9 maj 2011 22:15

 Finns inte så mycket att säa om dagen. Jobbat. Varmt. Ont i magen och fot. Ja, det var väl typ allt för idag, orkar inte skriva så mycket mer, återkommer med något längre imorgon förhoppningsvis.

  


Lyckopiller <3

Av Elin - 9 maj 2011 12:42



Lyckopiller <3

Av Elin - 8 maj 2011 22:48



Lyckopiller <3

Av Elin - 8 maj 2011 18:25


Hallå alla ni söta!


Har spenderat eftermiddagen hemma hos Lisa, var jääättelääänge sen som Lisa, jag och Mev träffades! Typ januari elr nått sånt. helt sjuk att det har gått så lång tid. Men vi har bestämt att vi ska träffas mer i sommar! Kommer bli en awsome sommar, det känner jag på mig!


 


Nu till en annan sak. Vad säger ni om vädret? Jag bara älskar att man kan gå ut i t-shirt utan att frysa! Har värsta brännan från igår oxå :D. Det ska bli varmt hela veckan så bättre kan det inte bli, eller på fredag skulle det bara bli 12 grader men vi får hoppas att det ändras!


Nu till en sak som är mindre kul. Min vänsterfot/vrist mår inte bra. I torsdags när jag skulle gå och lägga mig så märkte jag att min vrist och nästan ända upp till knät var svullet. Har ingen aning om vad som har hänt, det har bara kommit. Har varit svullen till och från sen dess, idag fick jag knappt på min skorna för foten var så svullen. Jag fattar ingenting! Så svullen som den är så känns det som om det måste vara något annat än överansträngning. Får helt enkelt ringa vc imorgon och fråga antar jag.


Nä, ska nog hoppa in i duschen snart!


Lyckopiller <3

Av Elin - 8 maj 2011 12:40


 


Lyckopiller <3

Av Elin - 7 maj 2011 17:00


Halloo!


Sitter hos Elin och chillar galet. Har varit här sen typ halv 12 och har haft jättetrevligt med hennes galna familj ;). Ska vara i stallet vid 6 så får se hur länge jag stannar.


Nä, det var väl allt för mig, tänkte bara slänga in ett inlägg  så jag iallafall skriver nått idag eftersom jag inte kommer hinna skriva mer för jag kommer hem typ jättesent ikväll.


Förresten, är sjukt varmt ute. Så himla skönt!


Höres imorgon istället!


Lyckopiller <3

Av Elin - 6 maj 2011 19:20


Konversation 1.

Dagisbarn: Hur gammal är du?

Jag: Gissa.

Dagisbarn: 44!!

Jag: Haha tack du (ironi), men jag är bara 19 år.

Dagisbarn: Är det gammalt?

Jag: Nej.


Konversation 2.

Dagisbarn: Hur träffade du din man som du har barn med?

Jag: Jag har ingen man och inga barn.

Dagisbarn: VAAAA!? :O


Lyckopiller







 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards