lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Elin - 11 juni 2011 22:44


Hallå hallå. Ledsen att jag inte bloggade igår, men hade varken tid eller lust.


Gjorde väl inte så mycket på dagen, mamma och jag åkte till stinsen vid halv ett men jag orkade inte riktigt gå runt så länge så vi kom väl hem vid halv 3 kanske.


Vid halv fem åkte familjen fill familjen N för att fira Jonas student, tänk vad åren går fort asså! Nästa år är det Pelles tur och då har vi alla 4 barn gått ut skolan, helt sjukt! Hade det jättetrevligt med mycket folk, gick väl hem vid halv 2 på natten kanske ;).


Idag så var jag i stallet för sista gången för denna termin. Kändes lite sorgligt, ångrade att jag inte pussade på Atte innan jag åkte dock eftersom han flyttar, men men :). Mamma hämtade mig vid 1 kanske och sedan slappade jag hemma ett tag.


Vid halv 4 åkte jag till Lisa som fyller 20 idag, var trädgårdsfest med hela tjocka släkten, eller aa :P. Var där i någon timme sedan åkte jag hem. Vi hyrde den senaste "Änglagårds" filmen ikväll, den var jättebra verkligen! :D.


Nä, nu MÅSTE jag gå och kissa, höres!


Lyckopiller <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards