lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 juni 2011

...

Av Elin - 26 juni 2011 23:26


Hur ska jag någonsin få folk att förstå?


Jag är inte en sån person som tar ut saker i förskott men i detta fall så känns det meningslöst att ha modet uppe och tänka positivt. Det känns som om jag redan har...nej. Jag vill inte ens nämna det. Jag vill bara förtränga det, vill inte acceptera att det värsta kan vara på riktigt. Det kanske är ett tecken på att jag vägrar att ge upp innerst inne. Men jag kan inte tänka positivt hela vägen för om det värsta händer så måste jag vara lite förberedd. Men jag är för ung för detta, om man någonsin kan bli "för gammal" för att kunna hantera allt det här?


Lyckopiller <3

Av Elin - 26 juni 2011 19:40


Nu är jag hemma i gamla spånga igen. Det har varit skönt att vara på landet, jag tror jag behövde det. Mådde så himla dåligt under veckan och grät mig till sömns varje kväll men jag känner mig lite bättre nu, det var bra att komma ut till landet och läsa, slappa och bara vara ett tag både för kropp och själ.


Midsommarafton blev lyckad och som alltid så är det skönt att fira med familjen A. Man slipper göra sig till och allt är så avslappnat och bekvämt, I like! Åkte till Gällnö och kollade på firandet där i några timmar, mys! Tyvärr så blev jag så himla slut redan vid 22 men jag lyckades hålla mig vaken och faktiskt så gick jag och la mig vad 0030! Bjuder på några bilder


       

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards