lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Elin - 22 juli 2011 21:39



Har haft en ganska tråkig dag idag faktiskt. Mamma och pappa bestämde att vi skippade landet och stannar hemma istället så sov till 10 ungefär.


När jag hade slappat lite framför TV:n och ätit lunch så gick jag ner till konsum för att hämta ut ett paket som jag inte visste var det var i (det var en ring och ett par örhängen) sen gick jag ner til banken på ett ärende och sedan sist till vårdcentralen för att kolla fästingspruta.


När jag kom hem så åkte familjen till vällingby för att ta sprutan, men det hade tydligen stängt så det var bara att åka hem igen.


Resten av dagen har jag inte gjort någonting. Städade rummet litegrann sen har jag bara slappat.


Imorgon ska mamma och jag handla en till bikini till mig sen får vi se hur dagen blir :).


Lyckopiller <3

Av Elin - 22 juli 2011 00:43


Jag har så himla mycket tankar i huvudet. Just nu skulle jag behöva en sån där minnesgrej som Dombledore i Harry Potter har ni vet?


Det känns som om hur jag än gör så råkar jag alltid ut för något som förstör eller gör saker värre. Har tänkt att jag borde öppna det där word-dokumentet som jag har på datorn när jag måste skriva av mig och skriva ner allt jag tänker, men jag vet lixom inte i vilken ände jag ska börja i och då låter jag det vara istället. Det är för jobbigt att skriva ner lixom...


Nä, jag vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen. Att tänka på det värsta beskedet men samtidigt tänka positivt går lixom inte ihop och det gör mig riktigt frustrerad. Om man tänker positivt och får ett dåligt besked så kommer man må så himla dålig men om man tänker på det värsta redan nu så kommer man lixom deppa ihop totalt, jag undrar om man någonsin lär sig att hitta balansen...?


 

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards