lyckopillerelin

Alla inlägg under juli 2011

...

Av Elin - 20 juli 2011 17:53


 

Lyckopiller <3

Av Elin - 19 juli 2011 21:45


         

Lyckopiller <3

Av Elin - 19 juli 2011 16:07


Hallåååå!


Nu måste jag ju säga att jag har invigt sommaren på riktigt faktiskt! Har badat med G och haft det jättemysigt på stranden! Synd bara att vi ska hem imorgon pgr av sjukhusbeök :(. Hoppas att vi kommer ut igen på fredag och stannar över helgen, sen spelar det ingen roll, visst jag kan vara ute på landet men det är ju faktiskt inte lika kul om familjen A inte är ute ;).


Har tagit massor med bilder idag, tyvärr kan jag inte dela med mig av dom för jag respekterar att dom som är på korten vill vara anonyma, men kanske delar med mig av några andra kort från dagen ikväll, har inte laddat in alla på datan än nämnligen ;).


Nä, ska se vad som händer här på andra sidan ön.


Ciao!


Lyckopiller <3

Av Elin - 18 juli 2011 21:24


Hallå i stugorna!


Är allt bra med er? Med mig är det helt ok, har ju äntligen fått som jag vill så nu sitter vi här på landet och myser! I like :D.


Var hos familjen A under eftermiddagen, gjorde väl inte så värst mycket kände mig lite ivägen men jag var kanske inte på topp heller :).


Imorgon hoppas jag på fint väder då G och jag kan bada mycket! Har knappt känt på vattnet iår så nu när jag får det är det dags tycker jag ;).


Nu är det Johan Falk som gäller, ciao!


 

Lyckopiller <3

Av Elin - 18 juli 2011 09:59


Åker mot landet strax, äntligen!


Återkommer ikväll eller nått :)


 

Lyckopiller <3

Av Elin - 17 juli 2011 23:12


Jag typ dör lite för dom här 4 paren!


   


 

Lyckopiller  

.

Av Elin - 17 juli 2011 19:16


 

Lyckopiller <3

.

Av Elin - 16 juli 2011 21:28





Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards