lyckopillerelin

Alla inlägg under juli 2011

...

Av Elin - 3 juli 2011 23:51



Lyckopiller <3  

Av Elin - 3 juli 2011 21:56



Imorgon är det dags för återbesök på ks. Har blandade känslor för det. Ska bli jättekul att träffa läkaren igen men jag är fruktansvärt rädd för vad hon kommer säga, ärligt talat så får jag lite ont i magen när jag tänker på det. Men jag försöker tänka positivt för annars kommer jag gå under!


För ett halvår sedan så trodde jag att allt skulle bli bra igen, men om jag visste att det skulle bli såhär så kanske jag hade gjort saker annorlunda


Jag saknar dig som in i helvete nu! Önskar att jag hade någon som dig att anförtro sig till igen det kändes mycket lättare då. 


Fan för det här! Fan fan fan!!


 

Lyckopiller <3


Av Elin - 2 juli 2011 22:51


Halloo!


Lessen för dålig uppdatering men ni får helt enkelt stå ut. Jag menar, är man på landet så är man ;).


Har varit SJUKT varmt idag, skulle tippa på 27 grader kanske. Slappade på bryggan en stund och läste ut ena boken som jag fick i fredags. Slappade mycket inne idag eftersom jag inte får bada och det var ju så varmt, riktigt surt!


Vid kvart i 3 gick mamma och jag övet till familjen A som bjöd på fika, mysigt värre! Sen stannade jag kvar en stund och lekte med G. Var mysigt, med tanke på att det var en månad sedan nästan!


Nä, återkommer imorgon!


 


Lyckopiller <3

Av Elin - 1 juli 2011 21:51


Hallåååå!


Idag har jag typ inte gjort någonting! Softish! Gick väl upp vid 10 och slappade framför TV:n fram till lunch. Lagade pannkakor och fortsatte att slappa efter det :P.


Mamma och jag åkte ut till landet vid 15 kanske, det tog fan 2,5 timmar att ta sig till värmdö pgr av att dom höll på att bygga och skit i stan och på essingeleden, menmen tillslut kom vi ut iallafall!


Får se vad som händer i helgen. Ska nog bara ta det lugnt :).


Höres imorgon har inget mer vettigt att skriva :P


Lyckopiller <3

Av Elin - 1 juli 2011 11:00


Det var ett ta sedan jag lyssnade på älskade Häggis, men när jag kollade på det här klippet så insåg jag varför jag aldrig tröttnar på denna otroligt musikaliska kvinna!


Världens bästa Carola <3



Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards