lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 augusti 2011

...

Av Elin - 3 augusti 2011 22:22


 



Lyckopiller <3

Av Elin - 3 augusti 2011 15:05


När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
när du fnissar som en liten flicka
När man känner något man can't deny
when the eagles fly over mountain high
När all oro är som bortblåst och förvunnen
när simba återvänder i lejonkungen
När man bara drar replik för att slippa krångla
min pappa är rik vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och man tittar bak med huvudet ut
då ser man galen ut!
Det hör egentligen inte hit å höra
det är bara en grej man kan göra
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång
och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom
När Elin sa att jag var den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv,våga chansa och se hur det går,
Vad är fegt, vad är mod, what is löve?
Baby, don't hurt me, don't hurt me no more.
Från en afton som doftar lite YMCA
TACK Göteborg ni är kärlek för mig!
hihi!
Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards