lyckopillerelin

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Elin - 20 augusti 2011 18:34


Året då 91or fyller 20....mot Bella denna gång!


 

Lyckopiller

Av Elin - 20 augusti 2011 13:39


Oj, det är faktiskt väldigt svårt det här tycker jag. Man kan ju tolka drömmar på olika sätt enligt mig och det är ett otroligt stort område. Drömmar kan ju vara allt ifrån att vilja träffa sin största idol till att förändra världen lixom...


En av drömmarna jag har om framtiden är att få ha en egen liten hästgård någonstans och driva en förskola med hästarna i pedagogiken. Jag tror på att barn utvecklas och lär sig mycket bättre när dom får lära sig att ta hand om djur. Allt från att mata djuren till att fårstå att djur har känslor precis som människor, jag tror att det är ett ypperligt tillfälle att samtidigt som man har kul och får vara närheten av djur och natur så lär dom sig hur livet fungerar!


Andra drömmar jag har är att få utveckla ridning för funktionsnedsatta och forska om goltz syndrom eller åtminstonde försöka hehe.


 

Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards