lyckopillerelin

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Elin - 24 augusti 2011 21:32



Sista sommarlovsdagen idag. Det blev som jag hade trott, gick i morgonrock halva dagen sen klädde jag på mig och gick och postade ett paket, resten av dagen har jag kollat på TV, varit inne på datan och så har jag nästan läst ut min sista bok som jag har för tillfället.


Skola imorgon är det ja, universitetet till och med. Är riktigt taggad, har fått hem böckerna idag så nu känns det lite mera på riktigt!


Den här sommaren har gått sjukt snabbt! Har typ inte hunnit med någonting som jag hade tänkt göra. Det har nog varit den jobbigaste sommaren i hela mitt liv, både psykiskt och fysiskt men jag tror ändå att jag har blivigt starkare på något sätt oxå. Vi får alltid hoppas! Sommaren är iallafall slut och har ändå hunnit med att jobba lite, åka på ridläger till älskade Pärlby i Dalarna, annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, har ju varit tvungen att ta det väldig lugnt efter magoperationen...men nu är det dags för hårdplugg i 3,5 år, riktigt kul! 



Annars då, magen är fortfarande inte på topp. Snarare tvärtom, det onda rör sig kring ärret, nu har jag jätteont i det gamla ärret istället, hur skumt som helst! Jag menar, någon logik måste det ju finnas varför det onda flyttar på sig...måste det lixom gå runt längst hela ärret innan det blir bra? Aja, ont gör det och jag tvekar på om jag kan ha jeans på mig imorgon, men att göra entré första dagen i skolan i mjukisbyxor går ju bara inte så jag får helt enkelt knapra ipren och dra på mig jeans ändå!


Nä, dags för mig att avsluta detta inlägg, annars tröttnar ni nog på mig ganska snart ;) Puss på er!


Lyckopiller <3  

...

Av Elin - 24 augusti 2011 15:29


   Lyckopiller <3

Av Elin - 24 augusti 2011 13:11


Ååååå favort och favorit! Det går fortfarande inte att välja en absolut favoritlåt.


Vi gör såhär eftersom mina 3 stora idoler är Carola, Sarah Dawn Finer och Helen Sjöholm så väljer jag en låt från varje.


En av dom bästa Carolalåtar som finns är Så länge jag lever och ännu bättre är den live!!!


En av dom bästa SDFlåtar som finns är Some kind of peace.


Och tillsist en av dom bästa Helen Sjöholmslåtar som finns är Du måste finnas.


Känner mig ganska nöjd, men som sagt det är heelt omöjligt att välja just en låt av alla 887836 låtar som man har hört lixom ;).


Lyckopiller

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards