lyckopillerelin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elin - 14 augusti 2011 21:39


Åh, vad jag saknar mitt långa hår som jag hade förut! :(


funderar på att skaffa hårförlängning, det är så himla dyrt bara! Någon som har tips på bra priser och så? :)


     

Lyckopiller <3

Av Elin - 14 augusti 2011 15:13


Eftersom jag inte har gjort ett piss idag så har jag gått runt i mjukiskläder hela dagen :P




Hur går det med kommentarerna då hörni? Börjar bli dåligt med det va? Dags att börja igen tycker jag :D


Lyckopiller <3  

Av Elin - 14 augusti 2011 12:43


Igår var älskade Carola med i Sommarkrysset! Jag och Emelie skulle egentligen åka in till grönan för att se allt live men tyvärr så kunde inte Emelie så det blev till att se allt på TV istället.


Som alltid så sitter jag klistrad framför TV:n när jag vet att Häggis ska vara med. Visste att hon skulle sjunga en av mina favoritlåtar från det senaste albumet så väntade med spänning hela programet! 


Tillsut efter en härlig presentation från andra artister så var det äntligen hennes tur (sparade det bästa till sist kanske :P). Hon sjöng låten "No more tears", en låt som är omöjlig att sitta still till så det blev högsta volym på TV och lite dansande i soffan haha! Det var iallafall gryyymt bra och jag slutar aldrig förvånas över vilken magnifik röst hon verkligen har!



Det var magsikt verkligen och jag önskade att jag hade varit där, men det går fler tåg. Det är faktiskt inte så jättemånga dagar kvar tills Emelie och jag ska till Tyrol!


Lyckopiller <3


Av Elin - 13 augusti 2011 19:28


Vad härligt det var att se Sarah Dawn Finer i TVrutan igen! Även om det bara var i publiken! (a)


 

Lyckopiller <3

...

Av Elin - 13 augusti 2011 18:31


 

Lyckopiller <3

Av Elin - 13 augusti 2011 12:41




Det beror ju på vart jag ska och så, när jag skulle till Pärlby så hade jag med mig detta, dock så glömde jag värktabletter som jag annars alltid brukar ha med mig ;).


-Tandborste

-Tandkräm

-Deo

-Hårborste

-Hårsnoddar

-En sånhär som man har för ögonen när men sover så det blir mörkt (har helt glömt bort vad det heter :P)

-Talk (eftersom min arm är alldeles för liten så måste jag ha talk för att få på mig den, dags att skaffa ny kanske?:P)


Lyckopiller <3



Av Elin - 12 augusti 2011 13:59


Jag är fortfarande i Pärlby i mitt huvud så jag måste nog nämna ögonblicket igår när jag red Dressyrtävlingen. Efter den ökade traven i L:C1 så kom jag av mig lite grann i tankarna och började tänka på hur jävla roligt det egentligen är att tävla! Kan man programet och sitter på en häst som man är trygg med och vet att den kan det man ska göra så är det så grymt kul! Sen är det alltid en sån himla härlig känsla efteråt när man tycker att det har gått bra.


Igår gick det bättre än vad jag trodde till och med! Lyckades rida ihop 64%, därmed högst poäng av alla + att sist jag red programet var i Vällingby på Jissa i nyårcupen och red då ihop 55% om jag inte minns helt fel, klar förbättring alltså! Så himla kul!




Lyckopiller <3  


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards