lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Elin - 4 september 2011 21:03



Lyckopiller <3

Av Elin - 4 september 2011 19:26


Det sista ögonblicket skriver jag nog om första gången då jag verkligen kände Guds närvaro, det var en känsla som jag aldrig kommer glömma och jag hoppas att jag får uppleva den känslan flera gånger i mitt liv!


Länkar till inlägget som jag skrev då.


Läs ;).


Lyckopiller <3

Av Elin - 4 september 2011 18:00


 ♥


Lyckopiller <3

Av Elin - 4 september 2011 16:30


 

Jag har läst boken, den var såklart mycket bättre! Det är ju totalt omöjligt att få med allt från boken i filmen, men några saker saknade jag faktiskt.


Men filmen var absolut sevärd! Tycker dock att det var lite dåliga skådisar i vissa lägen, men när man väl kom in i filmen så tänkte man inte på det. Jag tror att den filmen kommer beröra många, även fast man inte har en tvillingsyster så kan alla sätta sig in i hur det skulle vara att förlora någon man älskar och på så sätt så blir man otroligt berörd ändå. Ärligt talat så övervägde jag att lämna biosalongen efter ett tag för jag tänkte att jag inte kommer klara av att titta klart. Den var nästan för stark i vissa lägen och trodde inte jag skulle klara av att titta klart på den utan att bryta ihop totalt. Men, med klumpen av gråt i halsen så tittade jag ändå klart på hela.


Nä vänner, om ni har tid, råd, lust och ork så rekomenderar jag verkligen den här filmen. Trailen kommer här för er som inte har sett den.



Lyckopiller <3

Av Elin - 4 september 2011 10:22


Eftersom varken Elin eller jag har något att göra idag så bestämde vi igår att vi skulle gå på bio!


Jag saknar dig blir det, har sett trailen och har väl lite blandade känslor till den. Har oxå läst boken så risken finns ju att jag blir besviken....menmen, that´s life ;).


Nä. Dags att göra sig iordning! Höres i eftermiddag eller ikväll ;).


  Fett liten jag ser ut att vara haha!


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards