lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Elin - 15 november 2011 23:27


Tror inte jag har lagt upp den förut.


Av Elin - 15 november 2011 22:03


Måste säga att Sarah ligger verkligen i nu såhär inpå turnén, riktigt kul tycker jag! Taggar galet till Konserten den 18 december!!


Sarah%20Dawn%20Finer%20tolkar%20Prince


Av Elin - 15 november 2011 18:59



...eller inte.


Idag har jag känt mig mycket starkare, inte haft samma panik och tagit det lite lugnare. Mötte Melissa vid medis vid 12 idag då vi skulle hitta våra VFUplatser. Min var rätt lätt att hitta så känner mig ganska lugn, när vi hade irrat runt lite så hittade vi tillslut Melissas förskola sen åkte vi till centralen och satte oss på Waynes för att äääääntligen få äta lunch! Vi hade planerat att plugga oxå men det glömdes bort hähä.


 


 


Jag han inte mer än att klä av mig ytterkläderna innan jag kom på att jag var tvungen att handla när jag kom hem, så det bar bara att ta mer lillebror till ica och handla! Eftersom ingen av oss var så hungriga och vi får bestämma själva när vi vill äta denna vecka så satte vi på sista Harry Potter-filmen istället, myys! Den var lika bra som sist och fortfarande så känns det ganska tomt när man inte har något mer att se fram emot längre inom Harry Potter.


Funderar på att börja laga mat nu, sen blir det duschen!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards