lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Elin - 12 januari 2012 21:31


Måste ju bara säga att ni som har missat programet "Gäster med gester" så titta på det! Jag lovar, ni kommer älska det! Smakprov? Klicka på bilden :).


 

Av Elin - 12 januari 2012 13:38


Hejsan svejsan.


Har eran dag varit bra? Eller, dagen är ju inte slut än men ni fattar ;). min förmiddag kunde ju ha varit bättre om man ska säga så, var inne på SU för den sista examinationsuppgiften för kursen, redovisningen gick bättre än vad jag och min grupp hade trott, skönt det. Efter redovisningen så lämnade jag klassen och åkte hem eftersom jag fortfarande har ont i magen, men gick förbi och hämtade upp mina gamla examinationer på vägen, inte dom roligaste nyheterna kanske....är fruktansvärt besviken, arg och ledsen över resultatet och kommetarerna från läraren...motivationen är inte på topp länge om man säger så....har bara lust att ta studieuppehåll nu, kanske är det det som är meningen?


Aja, mötte mamma på tåget hem, skönt med sällskap hem hehe. Nu har jag helg, jätteskönt! Börjar sent på måndag oxå! Hade tänkt att inte öppna en ända bok i helgen som har med skolan att göra.


Nu är det biggest losers som gäller, återkommer!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards