lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Elin - 2 april 2012 15:29


Hej mina trogna läsare, om det nu finns några som tittar in här forfarande med tanke på den kassa uppdateringen! Känns som om jag har mycket att berätta, har hänt en del grymma saker sedan sist jag tittade in.


Vi börjar med behandlingsnyheterna. Har mått relativt bra under förra veckan, mycket sjukhus och så men annars så har jag mest tagit det lugnt. Har ju hela tiden räknat ner till den 16 April då det är den sista behandlingsdagen, men fick i Onsdags reda på att det blir tidgare! Min sista behandlingsdag är redan på Fredag, NU på Fredag, långfredag alltså! Grymt skönt, sen är det slut på detta elände och det är bara att börja jobba upp sig och komma tillbaka så jag kan börja plugga i höst igen! Men jag tycker öndå att tiden har gått ganska fort faktiskt...


Nu till stallet då, jag red faktiskt i Onsdags oxå (gissa om jag hade en bra dag haha!) har ju fått godkänt från stallet att hoppa in i handikappsgruppen så länge som jag känner att jag inte orkar rida i min grupp på kvällen och det passade utmärkt! Red i ungefär 40 minuter och var så stolt och lycklig hela tiden! Längtar redan till på Onsdag då jag ska rida igen! Är så taggad, jag tror verkligen jag behövde komma upp på hästryggen igen, har blivit lyckligare och framförallt så är det något som höjer mitt självförtroende enormt mycket vilket jag verkligen behöver nu!


Jaha, annars så kanske det inte har hänt så mycket mer....jo! Vi har ääntligen hittat en lägenhet i New York, vi var lite nervösa där ett tag att vi hade flygbiljetter men ingenstans att bo lixom, men nu är det fixat och vi är redo att åka...synd bara att det är över en månad kvar tills planet lyfter, men äääh taggade är vi!! :D


Påsk i helgen, vi hade väl hoppats att komma ut till landet, men vädergudarna verkar inte vara på vår sida så tror att påsken firas hemma i Spånga. Kanske blir det en middag hos mormor och morfar någon dag oxå, annars inget speciellt. Nä, nu känner jag att jag behöver röra lite på mig så ska nog lämna er nu.


Puss på er som fortfarande läser!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards