lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Elin - 10 juni 2012 20:38


 

Av Elin - 10 juni 2012 12:32


Har haft fullt upp denna helg. I Fredags så tog lillebror studenten, helt sjukt vad fort tiden har gått! Blev en jättelyckad dag med mycket sol och party, blev himla sugen på att ta studenten igen asså, fick lite nostalgi ;).


 


Igår så vilade jag upp mig på förmiddagen och lite in på eftermiddagen, kom väl inte i säng förs 1 i fredags och trots att Pelle kom hem mitt i natten så kändes det som om jag hade varit ute längre, fy vad trött jag var igår haha! Runt middagstid så fick jag skjuts av mamma till Lisa där jag firade henne med hennes släkt. Lite senare under kvällen så drog jag, Lisa, Mev och Robban in till stan fär lite eget firande av Lisa. Vi hamnade på Söder efter ett tag och hängde på Malmen i någon timme då dom andra drog vidare och jag åkte hem. var otroligt skönt att komma hem vid 0015 typ!



Nu ska jag fixa ordning mig och sen drar jag till Bromma blocks för att möta upp Amanda och Johanna så ska vi köpa studentpresenter till imorgon, då är det party igen! :D


See ya, puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards