lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Elin - 15 juli 2012 22:36


Emmma om Att återse en gammal vän


hej, jag får verkligen inspiration från din blogg! Jag intryck av att du är en väldigt stark person. Ååå kan inte du snälla göra en videoblogg? Eller om du sjunger en av din favoritlåt av Carolas låtar? :) 

Puss & Kram! :)

 

Svar: Tyvärr så har min röst pajat så är osäker på om jag kan bjuda på en Carolalåt där jag sjunger, kanske en snutt om jag känner mig sugen :). Ett videoinlägg kan jag försöka göra, kan inte lova att det kommer snart. Min kära familj har semester nu och jag kanske inte riktigt har tid, men ska verkligen försöka! Tack för dom snälla orden, puss och kram!

Av Elin - 15 juli 2012 20:47


   


...eller inte kanske, dagen har faktiskt gått fortare än vad jag trott. Käkade frukost länge och tog det väldigt lugnt, sen några timmar senare vid typ 10 så kom pappa tillbaka efter sin lilla fisketur med 3 öringar på en pinne, det var bara att börja rensa och en timme senare åt vi lunch. Färsk fisk är verkligen grymt god! Efter lunchen åkte pappa och jag ner till bäcken för att fiska ännu mera öringar, jag fick upp 5 styckna men slängde i dom igen sen fick jag typ napp direkt varje gång jag stoppa ned masken i vattnet, helt sjukt vad dom var på hugget och vad mycket fisk det fanns! Grymt kul verkligen!!!! När vi hade fiskat i en timme max så åkte vi hem och tände en brasa, resten av dagen har jag bara tagit det lugnt i stugan, mys! Imorgon ska vi åka hem, längtar faktiskt hem litegrann. Kyss.

Av Elin - 15 juli 2012 10:15


Fler än vad jag trodde faktiskt! Hela 14 styckna hehe.


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards