lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 juli 2012

...

Av Elin - 23 juli 2012 23:25


 


Jag vet att det kommer gå bra, men ångesten tar över...

Av Elin - 23 juli 2012 20:21


         


Ledsen för en sån dålig uppdatering, har varit full rulle sedan typ lunch igår. Mamma var gullig att skjutsade mig till Lisa på eftermiddagen igår, jag dumpade av vin och lite annat sedan åkte vi vidare till observatorielunden för att picknicka lite med Mev och alla hennes vänner eftersom Mev flyttar till Göteborg i augusti (första bilden på mig och Mev). Lisa och jag var inte alls taggade, men det blev ändå mycket längre än vi trodde, kom tid vid typ 1430 och åkte hem vid typ 19, men vad gör man inte för att få träffa kompisar! Var trevligt ändå!

 

När vi kom hem till Lisa så gjorde vi ordning middag och drack lite vin, och hade det jättetrevligt! Tyvärr så var rosévinet en riktig besvikelse + att det tog ett bra tag innan vi fick upp korkjäveln! Det slutade iallafall med att vi hällde ut et sista och började dricka vatten och ha ett riktigt jäkla deeptalk om våran framtid, behövdes verkligen! Tror vi satt uppe till typ 0230 på natten och snackade, peppade och planerade! Ni kanske förstod att jag sov över hehe, vi sov till typ 11 idag och sen gick vi upp och åt frukost och chillade. Vid typ 1315 gick jag till bussen för att åka vidare till Kista för att möta upp Erika, var evigheter sedan vi sågs så det var verkligen på tiden, även om det bara var i 1 ½ timme, bättre än att inte ses alls lixom!

 

     

När jag kom hem vid 16 så tvättade jag mig lite och sedan åkte familjen till söder för att äta middag på Koh Phangan mums! Nu ikväll ska jag bara slappa, väldigt skänt att vara hemma faktiskt haha och imorgon är det skaaanseeeen med bästa Elin!!!!! Can´t wait!!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards