lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Elin - 25 juli 2012 18:52


Äntligen är jag ute på landet! Ska befinna mig på Björkholmen ända till den 4-5 aug sen åker jag raka vägen till borlänge! Båten ville inte starta i början så det var bara att chilla i båten ett tag tills mamma fick igång den, det blev bara mamm och jag som åkte ut, pappa var tvungen att stanna hemma men jag hoppas han kommer ut så fort som möjligt! Har för tillfället druckit ett glas vin och väntar på att laxen ska bli klar, är väldigt hungrig hehe. Sen får vi se om det blir något jobb ikväll eller under dagarna, hoppas! Nämen jag hör väl av mig imorgon då. Hare så länge! Puss.

Av Elin - 25 juli 2012 12:20


Gårkvällen var helt galet magisk och då tar jag nästan i för lite asså! Efter lte försening så var Elin och jag äntligen på plats vid typ 1130, fick helt ok platser tycker jag, kanske inte såg så jättemycket hela tiden men vi satt vid enav gångarna så på repen och allt så såg vi mycket! Jag fick till och med sjunga med Andreas Johnsson på repet, lycklig! Jag ville ju dit typ bara för att Sarah Dawn Finer var där, men tyvärr så stod hon bakom ett stort jävla träd så jag såg henne inte :(. Inga bra bilder blev det heller på scenen för jag hade en lampjävel prescis rakt mot mig så det blev motljus hela tiden, synd. Nä, höjdpunkten var såklart världens bästa TOMAS LEDIN! Helt gaaaalet vilket drag det var, är fortfarande helt salig! Var lugnt värt att sitta på skansen i 11 timmar, en oförglömlig kväll helt enkelt!


Bildbomb!


       

Var tvungen att fota den snygge kameramannen! :D


           

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards