lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Elin - 3 augusti 2012 21:42


Hej vänner! Jesus, vad trött jag är, har varit det både idag och igår. Jag undrar om det är för att jag är över hos G och hoppar studsmatta...? Men jag har ju lekt G dag ut och dag in i 12 år typ så jag borde vara van haha. Aja, kommer antagligen vara ännu tröttare när jag kommer hem från Pärlby nästa vecka så jag ska inte klaga. 


under förmiddagen och tidig eftermiddag så ägnade jag dagen åt att titta på dressyr på svtplay, kände dock att jag var lite tvungen att gå till G och jobba lite så jag gick dit vid 14 och vi hoppade lite studsmatta och chillade i hängmatten litegrann, mys! Min stortå är tyvärr inte bra än, provade att linda den i förmiddags för att stabilisera den lite men det hjälpte inte ett dugg. Var lite orolig att jag inte skulle kunna leka med G, men det gic helt ok att hoppa på studsmattan,  nu har jag dock sjuukt ont! Jag är ite orolig hur det ska gå med tanke på att jag åker till Pärlby på Söndag....lite var nog lite svagt, håller på att få lite småpanik!


Nu sitter jag här i min ensamhet och äter godis och tittar på handboll...kanske går och lägger mig snart, det visar sig! Imorgon ska mamma och jag åka hem, längtar till min säng inne i stan som är mjukare och större hihi!


Nä, godnatt med er!


   

.

Av Elin - 3 augusti 2012 19:39


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards