lyckopillerelin

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Elin - 13 augusti 2012 22:03


 


Har spenderat dagen hemma idag, sov till 11 ungefär sen kände jag att det var dags att gå upp. Natten har ändå varit ok, har inte haft allt för ont och har kunnat sova mer än vad jag trodde. 


Eftersom jag inte hade tid och ork att berätta för er vad som hände igår så kan jag berätta lite kort att jag var på sjukhuset från 14-23. Har en venport strax under nyckelbenet som jag har fått cellgiftsbehandlingen genom och den började bli infekterad natten till igår och krypa ur skinnet om man säger så, mamma och jag beslutade att åka in till akuten för att kolla upp det och där fick jag stanna i några timmar för att sedan få en säng och åka direkt in på operation. Kom hem strax efter midnatt så jag åt bara en macka sedan gick jag och sov, utmattad som jag var.


Eftersom jag har haft lite ont idag och gärna ville ta det lugnt efter den lilla operationen igår så kom Johanna över till mig med lite gott att mumsa på så satte vi oss ute på altanen och pratade, väldigt mysigt. Vi får se när vi ses igen, hoppas det är snart.


Under kvällen har jag bara tagit det lugnt här hemma framför TVn, imorgon är det dags för Skansen hela dagen för att se älskade Sarah Dawn Finer. Hoppas på en kanondag, trots lite ont i kroppen.

Av Elin - 13 augusti 2012 20:33


                       

Av Elin - 13 augusti 2012 18:34


 

Lyssna på Sarah Dawn Finers nya singel "Nu vet du hur det känns" som släpptes idag, underbart att höra henne sjunga på svenska!

   



 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards