lyckopillerelin

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Elin - 21 augusti 2012 16:47


 


Hej vänner. Har eran dag varit bra? Själv har jag tillbringat eftermiddagen inne i stan med fina vänner från universitetet. Åt på Jensen och hade det supertrevligt, är typ tradition nu förtiden att käka på jensen med dom brudarna haha. Dock så var maten inte lika god som sist, eller potatisen är alltid sjuukt god men biffen som jag åt idag var seg som tuggummi, synd.


På vägen hem på pendeln så fick jag migrän, ni vet sån migrän då man knappt kan öppna ögonen för ljuset gör så ont. Det gick lite upp och ner, har fortfarande lite ont men hoppas att det går över under kvällen. Tror det är vädret som gör det. 


Ikväll är det Sarah Dawn Finer på TV, längtar hihi. Sätt på 5an kl 22 och kolla ni oxå vettja!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards