lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Elin - 25 augusti 2012 22:27


 

Bild från New York, älskar utsikten. Känns så fridfullt och vackert på något vis.


Igår var det en sån där bra dag, då det känns som om man kan ta all skit i världen. Jag önskar jag hade fler sånna dagar. Jag deppar verkligen ihop av att sitta hemma hela dagarna, jag behöver komma ut och träffa vänner eller nått för att glömma allt jobbigt. Kanske kallas det att man medvetet förtränger verkligheten...


Det går lite upp och ner hela dagarna, men för vem gör det inte det egentligen? Jag ska nog sätta på lite mer Carola så kanske humöret kan hållas uppe lite längre än vanligt.


Puss 








Av Elin - 25 augusti 2012 19:12


 


Hej vänner.


Det har väl inte hänt så mycket idag, mötet med DUS gick bra och jag kom hem relativt tidigt. Hade ganska lust att gå runt och kolla i affärer när jag ändå var inne i stan men det är ju dötrist när man är själv! Hemma har jag bara slappat, tittat på några avsnitt Gossip girl, är redan på fjärde säsongen vad ska jag göra när den är slut lixom!?


Tror att det bli en hemmakväll idag oxå, är sugen på att dela på en flaska rosé med en kompis men bruden vill inte svara på mess haha. Tur att jag tycker om henne ändå och att jag vet att vi har nästa vecka på oss. Fick en väldigt trevlig överraskning när jag ställde mig på vågen nyss, tror det var den lägsta siffran sen januari. Jag vet att jag inte borde skriva att jag vill gå ner men så är det iallafall. Skönt iallafall att det kanske börjar gå åt rätt håll!

Av Elin - 25 augusti 2012 10:47


 


Jag ska alldeles strax gå och klä på mig sedan åker jag in till la stada, igen haha. Men denna gång för DUSmöte, är så himla kul och spännande att se hur allting går med planering och fix och trix inför USgalan. Inte långt kvar till den 22 september nu så det gäller att vi alla lägger manken till för att det här ska bli bra. Jag är taggad, hoppas resten av tjejerna är det.


Puss 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards