lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Elin - 26 augusti 2012 19:04


 


Ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro idag. Det har faktiskt varit rätt så skönt att inte gå in här faktiskt. Har haft en riktigt slappardag idag, fastnade framför en långfilm igårkväll så kom inte i säng förs närmare halv 2 på natten. Idag sov jag som om jag hade varit ute och festat halva natten, var helt yr av trötthet vid 10 på morgonen....tantvarning kanske?


Har iallafall spenderat dagen med att sitta inne i mitt rum och tittat på Gossip girl. Mamma kom hem från landet på eftermiddagen och började klaga över att jag aldrig städar mitt rum så jag fick något tokryck och verkligen storstädade från golv till tak, ibland så ;). Nu är det bara mina tre garderober kvar att gå igenom, dom är så fulla så dom inte går att stänga haha. 



Lite skillnat iallafall.


 


                

 

Ikväll ska jag fortsätta spendera tiden i mitt rum tror jag, trots att jag gjorde om mitt rum i julas så känner jag mig fortfarande alldeles nykär haha. Sitter här nu i sängen och äter godis och tittar på gossip girl, suprise?


Nä, duschen kallar, behöver nog en paus så jag inte får fyrkantiga ögon!

 

Puss  

 

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards